Back to Top
 

Mechanika

Mechanika systemu Caerbannog pozwala ci stworzyć niemal dowolnego bohatera fantasy i wyposażyć go w arsenał zdolności, dzięki którym sprostasz dowolnym wyzwaniom i konfliktom. Walcz nie tylko za pomocą magii i oręża, ale także za pomocą słowa i sprytu. Przechytrz oponentów, aby uniknąć fizycznego starcia, a jeśli to niemożliwe, skorzystaj z mnóstwa ataków i manewrów, które zapewnią zwycięstwo tobie i twojej drużynie.

Gra zespołowa

System Caerbannog zakłada, że gracze siadają razem do stołu, aby wspólnie opowiedzieć interesującą historię. Sesja RPG w tym przypadku to gra zespołowa, w której gracze starają się trzymać razem i wspólnie stawiać czoła wyzwaniom prezentowanym przez mistrza gry. Nie oznacza to oczywiście, że wewnątrz drużyny nie mogą pojawić się konflikty – po prostu sporo mechanik systemu stawia nacisk na współpracę między postaciami graczy i działa wydajniej, jeśli kieruje się ich działanie przeciwko bohaterom niezależnym.

Chcemy w ten sposób zachęcić graczy do interakcji pomiędzy sobą i odgrywania swoich postaci w synergii z resztą drużyny. Wierzymy, że każda sesja RPG powinna być przede wszystkim mile spędzonym czasem grupy przyjaciół, a takie podejście do rozgrywki tylko zwiększy satysfakcję wszystkich uczestników.

Plemiona - szlachta na koniach

Potęga umysłu

W większości systemów RPG konflikty rozwiązuje się z pomocą oręża i bojowych czarów, a efekty wpływające na umysł to domena magii i potężnych istot. Caerbannog zrywa z tym podziałem, oferując każdemu bohaterowi gracza dostęp do efektów i zdolności, które jest w stanie przywoływać za pomocą siły swojego charakteru, pewności siebie, przekonywujących słów i wymownych gestów. Przyjdzie ci korzystać z całej gamy zagrywek, które będą demoralizować twoich przeciwników i zagrzewać sojuszników do nadzwyczajnego wysiłku.

Każda istota w świecie Caerbannog posiada dwie pule punktów żywotności, jedną fizyczną, a drugą mentalną. Miecze będą służyć do zmniejszania tej pierwszej, a przeróżne manewry i kreatywna ekspresja mogą zmniejszać tę drugą. Niekiedy będą to subtelne podszepty, innym razem potężne okrzyki bojowe, ale założenie jest zawsze takie samo – aby dać graczom narzędzia do toczenia konfliktów nie tylko za pomocą wirtualnych atrybutów opisujących siłę ich ciosów, ale także za pomocą jak najbardziej realnego odgrywania postaci.

Caerbannog - szamanka