Back to Top
 

Tworzenie postaci

Caerbannog opowiada o ludziach, ludzkich emocjach i słabościach. To opowieść o wielu sposobach postrzegania świata. To także przygody, walka, magia i trud codziennego życia bohaterów, albo łotrów. Istnieje wiele sił, mrocznych i szlachetnych, mistycznych albo bardzo przyziemnych, które dążą do dominacji nad innymi. Ty możesz do nich przynależeć, albo je zignorować. Możesz wyjść przed szereg i wykuć swoje własne przeznaczenie. Tylko od twoich wyborów zależy, jak potoczy się twój los.

Tutaj znajdziesz wszystko, co potrzebne, aby stworzyć swojego bohatera. Kompletna postać gracza składa się z trzech głównych elementów – opisu fabularnego, mechaniki oraz wykonania, czyli tego, jak wcielisz swoją postać w życie, odgrywając ją podczas sesji.

0. PRZYGOTOWANIE

Przygotuj kartę postaci, coś do pisania i papier do notowania.

Kartę postaci POBIERZESZ TUTAJ.

Character Sheet in English you will DOWNLOAD HERE.

1. POMYSŁ

Wymyśl swoją postać. Kim chcesz grać? Jak wyglądasz? Jak się zachowujesz? Czego pragniesz, czego się boisz?

I najważniejsze – dlaczego pasujesz do reszty drużyny? Dlaczego z nimi współpracujesz i się dla nich poświęcasz? Dlaczego podróżujesz w poszukiwaniu przygód? Co cię motywuje? Pogadaj ze swoją drużyną i MG. Bez dobrych odpowiedzi na ostatnie cztery pytania, wspólna gra nie będzie miała sensu.

Dowiedz się więcej...

Pierwszym krokiem do stworzenia własnej postaci jest pomysł. Kim chciałbyś grać? Co chcesz, aby twoja postać potrafiła najlepiej? Skąd pochodzi? Dlaczego postanowiła wyruszyć w świat i szukać przygód? Skąd zna pozostałych członków drużyny? Co ich łączy? Gry fabularne to rozrywka zespołowa – wraz z pozostałymi graczami i waszym mistrzem gry zastanówcie się, jakie postacie będą pasować do przygody. Planujecie pojedynczą sesję, a może całą, długą kampanię? Chcecie zaczynać od zera, a może wasi bohaterowie są już znani i piastują istotne pozycje?

Mechanika Caerbannog posiada niewiele ograniczeń i pozwala grać niemal dowolną postacią – od prostego kupca, przez potężnego wojownika, aż po eksperymentującego z mistycznymi mocami alchemika. Ważne jest, by tworzyć postać, którą dobrze będzie nam się grać, jak i taką, która pasuje do reszty drużyny i do przygotowanej przez mistrza gry przygody.

Jeśli nic nie przychodzi ci do głowy – nie przejmuj się. Przejdź dalej. Zapoznaj się z opcjami, jakie dostarczają zasady tworzenia postaci, daj się zainspirować Pochodzeniem i Cechami Szczególnymi, a pomysły nadejdą same.

2. PRZECZUCIE

Przeczucie to twoja więź z metafizyką świata Caerbannog – zbiorem tajemnic i pytań, na które całą drużyną będziecie szukać odpowiedzi. Wybierz jedno Przeczucie z listy, które uchyli Ci rąbek tej tajemnicy i uczyni Cię wyjątkowym w porównaniu z przeciętnymi mieszkańcami Finewyru. Zanotuj zdolność, jaką zapewnia Ci twoje Przeczucie.

Dowiedz się więcej...

Przeczucie to dla ciebie dodatkowa motywacja do stania się bohaterem w opowieści osadzonej w świecie Caerbannog.

Każdy człowiek jest narzędziem w rękach sił rządzących światem, trybem w machinie. Ty jesteś inny. Wyróżniasz się, ponieważ doświadczyłeś przeczucia. Ważne wydarzenie w twoim życiu przebudziło twoją świadomość. Zrozumiałaś, choćby podświadomie, że rzeczywistość skrywa więcej tajemnic, niż przeciętnej osobie się wydaje.

Co ta wiedza oznacza, pozostaje kwestią otwartą. Czy to przeczucie będzie motywacją do próby wybicia się ponad przeciętność i zmiany stanu rzeczy? Odkrywanie kolejnych tajemnic pozwala wpływać na świat, zmieniać zarówno siebie, jak i innych. A może wolisz nie ryzykować, zaakceptować zastany porządek i spróbować się do niego powtórnie dopasować? Możesz zostać przy tym, co znasz i potrafisz najlepiej, wybierając komfort konformizmu. Jak wykorzystasz to przeczucie zależy wyłącznie od ciebie.

Istotne jest, w jaki sposób doszło do owego przeczucia. Co zasugerowało ci, że jesteś jedynie pionkiem w odwiecznym konflikcie pomiędzy trudnymi do określenia stronami?

3. POCHODZENIE

Z listy dostępnych Pochodzeń wybierz swoją nację i frakcję. Zapisz uzyskane bonusy i zdolności.

Informacje na temat dostępnych Pochodzeń znajdziesz TUTAJ: https://caerbannog.pl/mechanika-systemu/pochodzenie/

Dowiedz się więcej...

Każdy gdzieś przynależy. Każdy. A świat Caerbannog zdominowany jest przez ludzkie nacje. Wybierz jedną z nich, pamiętając, że Pochodzenie można wybrać tylko raz i tylko przy tworzeniu postaci. Oznacza ono nację, z której się wywodzisz. Pochodzenie gwarantuje ci dostęp do pewnych podstawowych zdolności, a także determinuje też twój ojczysty język, którym potrafisz biegle się posługiwać.

Ponadto Pochodzenie determinuje też, które przynależności frakcyjne są dla ciebie dostępne. Nacja pochodzenia to tygiel wielu politycznych i ideologicznych grup i organizacji, które konkurują ze sobą w walce o władzę. Wybierz tę, do której chcesz przynależeć.

Tworzenie postaci

Podczas tworzenia postaci możesz wybrać sobie jedno Pochodzenie – nację oraz frakcję, do której przynależysz. Bonusy i zdolności, które zapewnia ci Pochodzenie należy zapisać na karcie postaci – to na tobie, jako graczu, ciąży obowiązek pilnowania tego, co potrafi twoja postać.

4. TŁO

Z listy dostępnych Teł wybierz to, które najlepiej oddaje twoją przeszłość. Zapisz uzyskane bonusy i zdolności. Zanotuj wymagania (aby upewnić się później, że je spełniasz). Wybierz jedno lub dwa Tła, do których aspirujesz (będziesz w stanie je zdobyć w trakcie gry).

Informacje na temat dostępnych Teł znajdziesz TUTAJ: https://caerbannog.pl/mechanika-systemu/tla/

Dowiedz się więcej...

Tła reprezentują, kim twoja postać była, zanim rozpoczęła swoją karierę poszukiwacza przygód. Mogą też reprezentować, kim twoja postać stała się realizując tę karierę. Brak posiadania danego Tła nie ogranicza cię z żaden sposób – możesz przykładowo być rzemieślnikiem bez Tła Rzemieślnik. ale jeśli je posiadasz, jesteś Rzemieślnikiem przez duże “R”. Mechaniczne Tło samo w sobie zapewnia niewielkie korzyści, ale daje ci dostęp do unikatowych zdolności, które będziesz w stanie zdobyć podczas rozwoju postaci.

W Tłach można Awansować – spełnić określone wymagania, aby uzyskać automatycznie dodatkowe korzyści. Awans nagradza postacie, które wykupują wszystkie zdolności danego Tła.

Tworzenie postaci

Podczas tworzenia postaci możesz wybrać sobie jedno początkowe Tło. Bonusy i zdolności, które zapewnia ci Tło należy zapisać na karcie postaci – to na tobie, jako graczu, ciąży obowiązek pilnowania tego, co potrafi twoja postać.

Ponadto możesz wybrać sobie jedną lub dwie Aspiracje – są to Tła, do których uzyskania dążyć możesz podczas gry.

5. CECHY SZCZEGÓLNE

Wybierz Cechę Szczególną, czyli zbiór zdolności, które czynią cię wyjątkową jednostką. Zapisz uzyskane bonusy i zdolności. Zanotuj wymagania (aby upewnić się później, że je spełniasz).

Informacje na temat dostępnych Pochodzeń znajdziesz TUTAJ: https://caerbannog.pl/mechanika-systemu/cechy/

Dowiedz się więcej...

Cecha Szczególna to rodzaj osobistego atutu, przewagi, która wyróżnia cię na tle innych. Cechy te są wyjątkowe, ponieważ reprezentują rygorystyczny trening, tajemną wiedzę, lub naturalne predyspozycje, dostępne jedynie dla garstki wybrańców. Jeśli chcesz używać magii, mieć wyjątkowe moce albo siać popłoch wśród swoich wrogów, to tylko poprzez posiadanie odpowiednich Cech Szczególnych.

Aby wejść w posiadanie Cechy Szczególnej, należy spełniać wszystkie jej wymagania. Daną Cechę Szczególną można nabyć tylko raz. Każda Cecha Szczególna posiada zdolności, które są unikatowe tylko dla niej. Większość Cech zapewnia dwie początkowe zdolności, a kolejne można uzyskać wydając Ulepszenia.

W Cechach można Awansować – spełnić określone wymagania, aby uzyskać automatycznie dodatkowe korzyści. Awans nagradza postacie, które wykupują wszystkie zdolności danej Cechy.

Tworzenie postaci

Podczas tworzenia postaci możesz wybrać sobie jedną Cechę Szczególną. Bonusy i zdolności, które zapewnia ci Cecha należy zapisać na karcie postaci – to na tobie, jako graczu, ciąży obowiązek pilnowania tego, co potrafi twoja postać.

6. KATEGORIE UMIEJĘTNOŚCI

Umiejętności dzielą się na osiem kategorii: Bojowe, Fizyczne, Mistyczne, Naukowe, Praktyczne, Precyzyjne, Społeczne i Wyuczone. Każda z nich ma przypisany bonus, czyli liczbę, którą dodaje się do wyniku rzutu kośćmi w testach wszystkich należących do danej kategorii umiejętności.

Zwiększ o 1 bonus w trzech różnych kategoriach umiejętności i zapisz to na karcie postaci.

7. UMIEJĘTNOŚCI

Masz w sumie 18 poziomów umiejętności (kropek) do rozdania pomiędzy wszystkie umiejętności. Trzeci poziom (kropkę) możesz przydzielić tylko jednej umiejętności. Nie możesz zaczynać z umiejętnością na czwartym poziomie. Rozdaj kropki tak, aby stworzyć postać, która odpowiada twojemu stylowi grania. Upewnij się, że po rozdaniu kropek spełniasz wszelkie wymagania Teł i Cech Szczególnych.

Dowiedz się więcej...

Umiejętności reprezentują możliwość twojej interakcji ze światem. To najważniejszy elementów mechaniki Caerbannog – od umiejętności zależy, jak skuteczne będą twoje działania.

Każdą umiejętność masz opanowaną na jednym z pięciu poziomów. Im wyższy poziom danej umiejętności, tym więcej ścianek mają używane w testach kostki:

  • poziom 0 – k4
    • Umiejętność poniżej przeciętnej. Większość populacji posiada około połowę umiejętności na tym poziomie.
  • poziom 1 – k6
    • Umiejętność na przeciętnym poziomie. Większość populacji posiada sporo umiejętności na tym poziomie.
  • poziom 2 – k8
    • Umiejętność powyżej przeciętnej. Większość istot posiada kilka najważniejszych dla nich umiejętność na tym poziomie.
  • poziom 3 – k10
    • Umiejętność opanowana w stopniu wyjątkowym, wymagającym lat nauki i praktyki. Niewielka część populacji może poszczyć się choćby jedną umiejętnością na tym poziomie.
  • poziom 4 – k12
    • Absolutne mistrzostwo w danej umiejętności, wymagające ogromnego doświadczenia. Tylko niektóre jednostki są w stanie poszczycić się umiejętnością na tym poziomie.

Tworzenie postaci

Tworząc postać możesz zdecydować, które umiejętności są dla ciebie istotne. Rozwiń poziomy umiejętności tak, aby stworzyć postać, którą chcesz grać. Podczas tworzenia postaci możesz rozwinąć tylko jedną umiejętności na poziom trzeci. Poziom czwarty umiejętności nie jest dostępny podczas tworzenia postaci. Pamiętaj, aby rozwinąć te umiejętności, które pozwolą ci spełnić wymagania Teł i Cech Szczególnych.

Masz w sumie 18 poziomów umiejętności (kropek) do rozdania pomiędzy wszystkie umiejętności.

8. OBRONY

Masz w sumie o 5 poziomów obron (kropek) do przydzielenia. Później, podczas gry, obrony będziesz zwiększać bardzo rzadko, także przemyśl dobrze, które będą twoją mocną stroną.

Dowiedz się więcej...

Obrony służą reakcji na negatywne działanie z zewnątrz, obronie przed fizycznymi atakami, mistycznymi mocami i obcym wpływem. Wykupuje się je i rozwija niezależnie od umiejętności. Są one głównym sposobem ochrony postaci przed obrażeniami, stanami i śmiercią. Stosuje się je przede wszystkim w testach spornych.

Obrony dzielą się na dwie kategorie – obrony fizyczne oraz obrony mentalne. Jeśli posiadasz obronę rozwiniętą na maksymalny, 4 poziom i wybrana przez ciebie Cecha Szczególna (lub inne źródło) miałoby zwiększyć ją po raz kolejny, możesz zamiast tego zwiększyć inną obronę z tej samej kategorii.

Tworzenie postaci

Tworząc postać możesz zdecydować, które obrony są dla ciebie szczególnie istotne. Możesz dowolnie zwiększyć wybrane obrony w sumie o 5 poziomów.

9. ŻYWOTNOŚĆ, WYTRZYMAŁOŚĆ i DETERMINACJA

Twoja początkowa, maksymalną wartość Żywotności to 5, a Wytrzymałości i Determinacji to 7. Masz do wydania w sumie 5 punktów, aby zwiększyć Wytrzymałość i/lub Determinację.

Dowiedz się więcej...

ŻYWOTNOŚĆ

W trakcie swoich przygód możesz stanąć wobec przeciwności losu i wyzwań, które nie obejdą się z tobą lekko. Na szczęście posiadasz pewną wrodzoną wewnętrzną żywotność, która przekłada się na twoją fizyczną wytrzymałość i mentalną determinację, które wspólnie chronią cię przed negatywnymi skutkami obrażeń i śmiercią.

Żywotność to pula punktów, która reprezentuje twoje najbardziej skrywane pokłady energii, wolę do życia i przetrwania. Za każdym razem, gdy jakiś efekt pozwala ci uleczyć pulę Wytrzymałości lub Determinacji, wykorzystujesz do tego Żywotność. Oznacza to, że istnieje pewna górna granica leczenia, jakie będziesz w stanie w danym momencie uzyskać.

Kiedy twoja Żywotność wyczerpie się, nie jesteś w żaden sposób w stanie się leczyć, dopóki nie odzyskasz przynajmniej jednego punktu Żywotności. Jeśli obrażenia wpływają bezpośrednio na Żywotność, kiedy ta się wyczerpie, możesz dowolnie rozdzielić je pomiędzy Wytrzymałość i Determinację.

Żywotność można odzyskać podczas Odpoczynku.

WYTRZYMAŁOŚĆ

Wytrzymałość reprezentuje twoją odporność na ból, obrażenia, zmęczenie, zatrucia i wszelkie inne cielesne dolegliwości. Wytrzymałość zmniejsza się za każdy razem, kiedy otrzymujesz obrażenia fizyczne.

Nadużywanie możliwości swojego ciała bądź wystawianie go na szkodliwe czynniki to proszenie się o kłopoty. Kiedy twoja Wytrzymałość spadnie do zera, rozpoczynasz Walkę o Życie.

DETERMINACJA

Determinacja reprezentuje twoją odporność na strach, prowokacje, iluzje, konfuzję, oszustwa i wszelkie inne dolegliwości umysłu. Determinacja zmniejsza się za każdym razem, kiedy otrzymujesz obrażenia mentalne.

Nadużywanie możliwości swojego umysłu bądź wystawienie do na szkodliwe czynniki jest niebezpieczne. Kiedy twoja Determinacja spadnie do zera, rozpoczynasz Walkę o Umysł.

Tworzenie postaci

Twoja początkowa, maksymalna wartość Wytrzymałości, Determinacji i Żywotności to 5. Podczas tworzenia postaci możesz dodatkowo zwiększyć Wytrzymałość i Determinację w sumie o 5.

10. PRZEWAGI SPOŁECZNE

Masz w sumie 3 poziomy przewag społecznych do przydzielenia pomiędzy Kontakty, Majątek i Przysługi. Pamiętaj, że przewagi społeczne przekładają się na Tytuły, Agentów i Sojuszników. Jeśli chcesz z nich korzystać, dogadaj szczegóły z MG.

Dowiedz się więcej...

Przewagi społeczne reprezentują twoje obycie w świecie, majętność i osiągnięty status. Mogą wynikać z lat ciężkiej pracy, otrzymanego spadku, bądź po prostu okoliczności urodzenia.

Przewagi społeczne dzielą się na trzy rodzaje – Kontakty, Majątek i Przysługi. Każda z nich może osiągnąć poziom od zero do cztery, podobnie do umiejętności. Zwiększanie poziomów przewag społecznych odbywa się najczęściej poprzez uzyskiwanie odpowiednich teł, cech szczególnych i zdolności.

Powoływanie się na swoje przewagi społeczne pozwala uzyskać wymierne korzyści. Majątek pozwala nam nabywać różne cenne dobra, lub wręczać sowite łapówki. Kontakty pozwalają nam znać postacie niezależne, bądź wiedzieć, jak skontaktować się z wpływowymi osobami. Przysługi pozwalają załatwić nam różne interesy, albo zyskać tymczasowych sojuszników. Każda korzyść wymagać będzie odpowiedniego poziomu przewagi społecznej, który ustala MG. Jeśli twoja przewaga jest równa lub większa wymaganemu poziomowi, wystarczy odpowiednia deklaracja. Deklarację taką można wykonać raz na tydzień, na każdy typ przewagi.

Jeśli twoja przewaga jest mniejsza o jeden poziom, w stosunku do wymaganej, MG może umożliwić ci test analogiczny do testu umiejętności. Trudność takiego testu równa jest poziomowi danej korzyści. Zdanie testu oznacza uzyskanie korzyści. Jeśli różnica jest większa niż jeden, twoja pozycja społeczna jest za niska, aby w ogóle próbować.

Jeśli próbujesz skorzystać ze swojej przewagi częściej, niż raz w tygodniu, również możesz wykonać test. W takiej sytuacji Trudność tego testu równa jest poziomowi korzyści, a dodatkowo dla każdej kolejnej próby, włącznie z pierwszą, Trudność wzrasta o jeden. Wszystkie testy przewag społecznych wykorzystują bonus do kategorii umiejętności społecznych.

Przewagi społeczne nie tylko pozwalają na łatwiejsze wyobrażenie sobie swoich możliwości w szerokim świecie, ale też przekładają się na to, jak inni cię postrzegają i jak wiele są w stanie dla ciebie zrobić. Kontakty, Majątek i Przysługi mogą umożliwić ci posiadanie Sojuszników, uzyskanie Tytułów, bądź korzystanie z pomocy Agentów. Sojusznicy to oddane ci postacie niezależne, Agenci to twoi pomocnicy, a Tytuły pomagają ci w spełnieniu wymagań stawianych przez Tła.

Tworzenie postaci

Podczas tworzenia postaci możesz zwiększyć dowolne przewagi społeczne w sumie o 3 poziomy. Następnie zdecyduj o posiadanych Sojusznikach, Agentach i Tytułach.

11. OSOBOWOŚĆ

Dopracuj swoją osobowość. Wymyśl i zanotuj swój wygląd. Zastanów się, jaki masz charakter, jakie masz zwyczaje, powiedzonka albo tiki? Co wiesz o swojej rodzinie? Co cię łączy z drużyna? Dlaczego jesteś w stanie narażać dla niej swoje życie?

Jak się nazywasz?

Dowiedz się więcej...

Czas dopracować twoją postać. Osobowość postaci to wszystko, co jest potrzebne, aby móc ją sobie wyobrazić i odgrywać. Podstawy postaci, takie jak jej gatunek, pochodzenie, tło i przeczucie pomaga ustalić, kim rzeczywiście jest, jak się zachowuje i co ją łączy ze światem Caerbannog. Osobowość postaci tkwi jednak w szczegółach. Poniżej znajduje się lista pytań, na które odpowiedzi nie tylko pomogą ci lepiej poznać własną postać, ale też dadzą mistrzowi gry wiele pomysłów i narzędzi do nadania jej istotniejszej roli podczas przygody.

CHARAKTER

  • STRACH

Zastanów się, czego się boisz? Czy posiadasz jakiś strach z dzieciństwa? Przeżyłeś jakieś straszne wydarzenie? Obawiasz się kogoś lub coś stracić?

  • PRAGNIENIA

Co powoduje, że szybciej bije ci serce? Strach? Pasja? Miłość? Ciekawość? Co najbardziej lubisz? Proste, przyziemne przyjemności, jak jedzenie i picie? Jak lubisz się bawić? Jaki jest twój ulubiony kolor, muzyka, strój? Jak spędzasz wolny czas? Jak lubisz odpoczywać? Co robisz, gdy się nudzisz?

  • EMOCJE

Jak okazujesz swoje emocje? Może starasz się je ukrywać, tłumić w sobie? Może pokazujesz tylko te dobre, a złe zachowujesz dla siebie? Jesteś otwartą księgą, a każda twoja emocja jest wyraźnie widoczna?

  • POCZUCIE HUMORU

Co z twoim poczuciem humoru? Kiedy się śmiejesz? Jaki rodzaj humoru cię bawi? A może śmiejesz się z nerwów, żeby ukryć inne emocje czy niepewność? Można powiedzieć, że jesteś wesołkiem, smutasem, ponurakiem?

  • TRAKTOWANIE INNYCH

W jaki sposób traktujesz innych ludzi i istoty? Ma dla ciebie znaczenie majętność i status społeczny, a może wierzysz w równość? Zwracasz uwagę na płeć i urodę? Liczy się dla ciebie siła, czy charyzma? Czy zachowujesz się wobec obcych tak samo w towarzystwie przyjaciół, jak i obcych?

  • AGRESJA

Co jest w stanie wywołać w tobie agresję i złość? Jak reagujesz na przypływ negatywnych emocji? Krzyczysz, kopiesz, rzucasz głośno wyzwiskami, ale nie przechodzisz do bezpośredniego działania? A może w ruch idą pięści albo broń i obrywa najbliższy cel byle tylko wyładować emocje? Próbujesz się uspokoić, a może złość i agresja w ogóle są ci obce?

  • AWERSJA

Czy są rzeczy których nigdy byś nie zrobił? Coś związanego z twoich wychowaniem, wiarą, lub moralnością? Czego w ogóle nie lubisz? O czym nie lubisz rozmawiać? Jakich miejsc unikasz? Jakich ludzi nie chcesz spotkać na swojej drodze?

MOTYWACJA

Motywacja to jeden z najważniejszych elementów postaci. Może być jasno określona i konkretna, albo bardzo ogólna, ale to ona sprawia, że masz ochotę przeżyć przygodę, podróżować, ryzykować zdrowie i życie. Określając swoją motywację zastanów się nad tym:

  • Czy wynika ona z twojego pochodzenia?
  • O czym marzysz? Czy marzenia cię napędzają?
  • Kim pragniesz się stać? Jak chcesz, by cię znano?
  • Co pchnęło lub zmusiło cię do rozpoczęcia kariery poszukiwacza przygód?
  • Dlaczego podróżujesz i dogadujesz się z pozostałymi członkami swojej drużyny?
  • Dlaczego byłbyś w stanie się poświęcić? Dlaczego na co dzień jesteś gotów narażać swoje zdrowie i życie dla innych członków swojej drużyny?

WYGLĄD

Wygląd jest istotny – ciekawy pomysł będzie procentować podczas opisywania swojej postaci na sesji. Wymyśl go i opisz. Jeśli potrafisz rysować, narysuj. Pamiętaj, że powinien korespondować on z twoim pochodzeniem, kulturą, tradycją i ograniczeniami materiałowymi.

12. OSTATNIE SZLIFY i ATUTY DRUŻYNOWE

Ustal z MG i zanotuj swój początkowy ekwipunek (na podstawie twojego Majątku). Upewnij się, że liczba ciężkiego wyposażenia nie jest większa niż twój poziom Atletyki + 1. Zapisz swoją szybkość (4 pola / 6 metrów).

Policz wszystkie swoje inicjatywy i zanotuj je na karcie postaci.

Przedyskutujcie z drużyną w jaki sposób rozdzielić między sobą Atuty Drużynowe i odpowiedzialność, jaka się z tym wiąże.

  • Informacje na temat Atutów Drużynowych znajdziesz TUTAJ.
  • Informacje na temat Mistycyzmu znajdziesz TUTAJ.
  • Informacje na temat Magii Snów znajdziesz TUTAJ.

TWOJA POSTAĆ JEST JUŻ GOTOWA DO GRY!

MIŁYCH SESJI!